Wednesday, July 17, 2013

Mediat publike në tranzicion



 
Ilire Zajmi – Rugova *



Abstrakt  


Mediat publike gëzojnë vlerësim të veçantë në nivelin e vendimmarrjes politike, pasi konsiderohen si një element jetësor i demokracisë si dhe pjesë e kulturës së përgjithshme të shoqërisë së një vendi. Nuk ekziston asnjë model i vetëm i transmetimit të suksesshëm të shërbimit publik. Shërbimi publik  i ka rrënjët thellë në përvojën politike të një shoqërie, në institucionet dhe supozimet e saj dhe varet nga to, pasi në këtë mënyrë çdo shoqëri duhet të përshtatë modelin e saj.
Shtetet në tranzicion angazhohen të ruajnë shërbimin publik, edhe pse ai në fakt ende paraqet një vlerë të panjohur në shoqëritë e tyre. Mospërfillja e përhapur profesionale dhe publike ndaj rolit të transmetimit të shërbimit publik në këto vende nuk është për t’u habitur. Ajo pasqyron si risinë e konceptit të transmetimit të shërbimit publik, ashtu edhe dështimin e gjerë të transmetuesve të shërbimit publik për të krijuar programe që i lë mbresa të ndryshme publikut në krahasim me televizionet private.
Media publike shihet se i shërben misionit për të ofruar një alternativë për televizionin privat, madje edhe të rrisë standardet e këtij të fundit. Megjithatë, digjitalizimi dhe konvergjenca e teknologjive të komunikimit dhe informacionit, si dhe konkurrenca nga transmetuesit privatë i kanë vënë nën presion mediat publike në vendet në tranzicion për të ripërkufizuar misionin e tyre specifik   – të veprojnë në pavarësi nga interesat politike dhe ekonomike– duke pasur parasysh rrethanat e reja.




PUBLIC MEDIA IN TRANSITION

Ilire Zajmi –Rugova *


Abstract

Public media enjoy special recognition at the level of political decision-making, as seen as a vital element of democracy as well as part of the general culture of a country's society. There is no single model of successful public service. The public service has deep   roots in political experience, institutions and its assumptions and depend on them, because in this way every society needs to adapt its model.
Transition states involved to maintain public service, even though he actually still represents an unknown value in their societies. Neglect of professional and public to the role of public service broadcasting in these countries is not surprising. It reflects the newness of the concept of public service broadcasting and the widespread failure of public service broadcasters to create programs that various public impressive compared to private television.
Public Media shows that mission serves to provide an alternative to commercial television, even raise standards of the last one. However, digitization and convergence of information and communication technologies, as well as competition from private broadcasters have put public pressure on media in transition countries to redefine their specific mission - to act independently of political and economic interest-bearing in account new circumstances.

*  MA in Journalism & Communication

This paper is presented in the conference " Integration of West Balcans in the EU -challenges"  held in the Tetovo University, and published in the  scentific magazine "Diskutime" . 

No comments:

Codex Episoda 12 Ilire Zajmi 14 08 2021