Thursday, April 23, 2015

Finalizohet punëtoria me fëmijë mbi shkrimin e tregimeve


publikuar: 2015-04-22 15:02:07

Një punëtori e tillë me nxënës të shkollave fillore është organizuar edhe në veri të Mitrovicës, të cilët gjithashtu kanë shkruar tregime të shkurtra që më pastaj të gjitha tregimet e fëmijëve shqiptarë dhe serbë të botohen në një libër për Ditën e Evropës, me 9 maj.
Suzana Berisha

Në vazhdën organizimeve të shumta nga Qendra Informative dhe Kulturore e BE-së në Kosovë, edhe sot vazhdoi punëtoria me nxënësit e tri shkollave fillore nga Prishtina.
Ky aktivitet i filluar dje, është përmbyllur me finalizimin e suksesshëm të punës së fëmijëve që duken të etshëm për të mësuar shkrimin e tregimeve. Ligjëruesja e fëmijëve, shkrimtarja Ilire Zajmi, ishte ajo që fëmijëve iu dha leksione se si të shkruhet një tregim i shkurtër pasi që ata sot e kishin kryer me sukses këtë detyrë.
Tregimet e finalizuara të cilave do t`ju bashkëngjitej edhe nga një vizatim në mënyrë që të ilustrohej me pikturë gjithë përmbajtja e tregimit.

Vlerë Bajrami
Vlerë Bajrami, nxënëse në shkollën fillore “Xhemajl Mustafa”, tregimin e saj e kishte titulluar “Ëndrra më preu zemrën”, ku ka paraqitur dëshirën e një vajze për tu bërë arkitekte por që dallgët e jetës ia kishin pamundësuar një gjë të tillë. Fabula vazhdon duke paraqitur forcën e vajzës për tu përballur me gjithçka që jeta i kishte servuar duke e bërë në fund vajzën triumfuese të të gjithë asaj që kishte përjetuar.
“Mua më kanë ndihmuar shumë të gjitha këshillat e shkrimtares Ilire Zajmi, pasi që deri më tani e kam pasur një derë të mbyllur të cilën kjo ma ka hapur dhe më ka inspiruar që të vazhdoj të shkruaj edhe në të ardhmen”, tregoi Vlera. Ajo gjithashtu tha se në një të ardhme ndoshta edhe do të bëhet shkrimtare.

Fabiola Shoshi
Gjithashtu edhe nxënësja Fabiola Shoshi, si rezultat i kësaj punëtorie të suksesshme kishte arritur që të shkruajë tregim simpatik. Tema që ajo kishte zgjedhur për të trajtuar në tregimin e saj ishte gjakmarrja.
“Tregimi im ka të bëjë më gjakmarrjen, një histori familjare, në të cilën bëhet fjalë për një vajzë të vogël të cilës padrejtësisht ia kishin burgosur babanë ” tregon Fabiola, duke mos zbuluar më shumë nga kreativiteti i saj në letër.

Nart Shala 
Kurse i vetmi djalë që ishte në mesin e njëmbëdhjetë vajzave, Nart Shala nga shkolla “Hasan Prishtina” tha se e gëzon shumë fakti që ka qenë pjesë e këtij organizimi pasi që ka marrë përforcime të shumta rreth të shkruarit të një tregimi.
Ai gjithashtu tha se punëtoria e organizuara nga Qendra Informative dhe Kulturore e BE-së e ka ndihmuar atë shumë, pasi që informacionet që i kishin marrë ishin të shumta dhe të frytshme.
Një punëtori e tillë me nxënës të shkollave fillore është organizuar edhe në veri të Mitrovicës, të cilët gjithashtu kanë shkruar tregime të shkurtra që më pastaj të gjitha tregimet e fëmijëve shqiptarë dhe serbë të botohen në një libër për Ditën e Evropës, me 9 maj. / KultPlus.com 

No comments:

Codex Episoda 12 Ilire Zajmi 14 08 2021